نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پلیس

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس از 9 تا 12 مهرماه 1401 به مدت 4 روز از روز های شنبه تا سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوستداران این صنعت می باشد .

درباره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ( به انگلیسی IPAS ) یک نمایشگاه بین المللی بوده که هر ساله در کشور توسط یکی از بنیادهای نیروی انتظامی برگزار می شود ابتکار برپایی این رویداد از سال 1380 با ایده سردار فرماندهی محترم وقت نیرو اسلامی ایران شکل گرفت که در همان سال نخستین دوره این رویداد به عنوان 2002 IPAS در اسفند سال 80 در مرکز همایش صدا و سیما توسط محصولات 19 کشور جهان با موضوع لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی برپا شد . بیشترین بازدید از این رویداد توسط مدیران حراست مدیریت نهاد های مهم دولتی و وابسته به دولت صورت میگیرد و به دلیل اینکه حق ورودی برای آن دریافت می شود بازدید کنندگان تفریحی به ندرت از آن بازدید می کنند .

کالاهای ارائه شده در این رویداد

کالاهای ارائه شده در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس طیف وسیعی ندارند و معمولا شرکت کنندگان به نوعی همکار به شمار می آیند محصولات ارائه شده در این رویداد شامل , جنگ افزارهای سبک و سنگین , تجهزات امنیتی , تجهیزات کنترل ترافیک , تجهیزات حفاظت فیزیکی , تجهیزات بیو متریک و احراز هویت , اسکنر انگشت , دستگاه تشخیص چهره , یونیفرم و لباس , تجهیزات مراقبتی , آتش نشانی , امداد و نجات و….. هستند .

هدف از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس

هدف از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی , به روز رسانی , توسعه , ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی , استفاده از فناوری های روز جهان با هدف تسریع و تسهیل در مأموریت های محوله و ارتقاء توامندی های و فناوری های پلیس , گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات امنیتی و ایمنی در سطح جامعه به منظور کاهش حوادث و حمایت از نخبگان و مخترعین فعال در زمینه تجهیزات مرتبط با وضوع نمایشگاه است .

غرفه سازی در نمایشگاه ایپاس

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پلیس همه ساله در شهریور و مهر برگزار می شود گروه غرفه سازی نماپرچم در سال های اخیر غرفه های متعددی را طراحی و اجرا نموده است .این مجموعه آماده ارائه کلیه خدمات نمایشگاهی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد شما عزیزان با بررسی رزومه شرکت و بازدید از نمونه کارهای ما با خیالی آسوده طراحی و غرفه آرایی غرفه خود را به ما بسپارید .

حضور شرکت دنیای امن ماهان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی پلیس

دنیای امن ماهان، همچون سال های پیش، حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته و محصولات خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داد. محصولات متنوع بازرسی و امنیتی این مجموعه، تیم خبره، مشتریان بیشمار و سالها تجربه در این زمینه، حائز اهمیت می باشد.

  • تاریخ شمسی :۲۵ تا ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱
  • تاریخ میلادی Oct 17-20 , 2022
  • ۴ روز نمایشگاه
  • شنبه تا سه شنبه
  • زمان بازدید ۹ صبح الی ۱۵
  • مصلی امام خمینی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian